دختر آفتاب

قالب پرشین بلاگ


دختر آفتاب
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دختر آفتاب و آدرس sunnygirl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





                                                              به نام خدا

موضوع انشا: سال گذشته را چگونه گذراندید؟


قلم بر قلب سفید كاغذ می گذارم و فشار میدهم تا انشا ام آغاز شود. سال گذشته سال بسیار خوبی و پر بركتی میباشد. سال گذشته پسر خاله ام زیرچرخ تریلی رفت و له گشت و ما در مجلس ترحیمش شركت كردیم و خیلی میوه و خرما و حلوا خوردیم و خیلی خوش گذشت .

ما خیلی خاك بازی كردیم. من هر چی گشتم پسرخالهام را پیدا نكردم. در آن روز پدرم مرا با بیل زد، بدون دلیل !

من در پارسال خیلی درس خواندم ولی نتوانستم قبول شوم و من را از مدرسه به بیرون پرت كردند. پدرم من را به مكانیكی فرستاد تا كار كنم و اوستای من هر روز من را با زنجیر چرخ می­زد و گاهی موقعها كه خیلی عصبانی میشد من را به زمین میبست و دو سه بار با ماشین یكی از مشتریها از روی من رد میشد .

در سال گذشته ما به مسافرت رفتیم و با قطار رفتیم. من در كوپه بسیار پدرم را عصبانی كردم و او برای تنبیه من را روی تخت خواباند و تخت را محكم بست و من تا صبح همان گونه خوابیدم !

پدرم در سال گذشته خیلی سیگار میكشد و مادرم خیلی ناراحت است و هی به من میگوید: غضوک اوغلی، ولی من نمیدانم چرا وقتی مادرم به من فحش میدهد، پدرم عصبانی می شود !

در سال گذشته ما به عید دیدنی رفتیم و من حدوداً خیلی عیدی جمع كرده ام، ولی پدرم همه آنها را از من گرفت و آنتن ماهواره ای خرید كه بسیار بدآموزی دارد و من نگاه نمیكنم. پدرم در سال گذشته رژیم گرفته است و هر شب با دوست هایش آب و ماست و خیار میخورند و میخندند، گاهی وقتا هم آب با چیپس و ماست موسیر میخورند


نظرات شما عزیزان:

خانم حیدری
ساعت10:14---13 آبان 1390
سلام به خواهر گلم مهدیه سادات
عزیزم
به جمع وبلاگ نویسان خوش امدی
امیدوارم موفق باشی
گلم اگر مایل به تبادل لینک بودی خبرم کن
میبوسمت


arezoo
ساعت9:35---13 آبان 1390
وقتی میشی نیاز من اگه نباشی پیش من

اشکای چشمامو ببین که می ریزه به پای تو

بازم بی قرارم و دلواپس نگاه تو

تموم هستی منی کاشکی همیشه پیشم بمونی ...


pesar
ساعت9:31---13 آبان 1390
سلام وبلاگ قشنگی دارین..محتویاتش عالین خوشحال میشم به منم سر بزنین..منتظر حضور گرمتون هستم دوست عزیز





نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 13 آبان 1390برچسب:, ] [ 9:8 ] [ مهدیه سادات ]
About

به وبلاگ من خوش آمدید
Archive
Blog Custom
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 56
بازدید کل : 20693
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1